کسب رایگان بیت کوین ، دوج کوین ، لایت کوین ، دش کوین ، بیت کوین کش

اطلاعیه مهم : سایت کوین پات در تاریخ 31 ژانویه به علت بودجه ناکافی سایت بسته میشه و هیچ یک از سایت هاش کار نمیکنه و فقط قسمت تبدیل و برداشت فعال هست.پس تا 31 ژانویه یعنی 12 بهمن ماه 99 فرصت دارید که تبدیل بزنید و برداشت بزنید

توکن های کوین پات

در سایت کوین پات قسمتی وجود دارد که توکن های کوین پات است که شامل برنامه قرعه کشی نیز می باشد. این سایت در کنار ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین، بیت کوین کش، لایت کوین، داگ کوین و دش کوین، توکن جدیدی به نام CoinPot Tokens یا توکن های کوین پات، ارائه می دهد که می تواند به افزایش درآمد شما از این سایت بیانجامد.

 
روشهای بدست اوردن توکن کوین پات شامل موارد زیر است:

1- اولین و مهمترین راه آن از طریق Claim کردن در هر کدام از سایت های مربوط به کوین پات، که شامل سایت های بونوس بیت کوین، بیت فان، مون بیت کوین، مون لایت کوین، مون داگ کوین، مون دش و مون کش می باشد، است. شما به ازای هر بار Claim کردن خودتان در هر کدام از این سایت ها 3 عدد توکن کوین پات بدست می آورید و به ازای هر بار Claim کردن زیر مجموعه هایتان در این سایتها یک عدد توکن به حساب شما افزوده می شود.

2- از طریق ماینینگ
3- از طریق تبدیل ارزهای دیگر موجود در سایت به توکن

موارد استفاده توکن کوین پات به شرح زیر است:

1- مهمترین آن تبدیل توکن های خود به ارزهای دیگر است. می بینید که از طریق افزایش Claim کردن های خود در هر کدام از سایتها و افزایش توکن های خود می توانید درآمد خود را افزایش دهید و توکن های خود را به ارزهای دیگر مانند بیت کوین، بیت کوین کش، لایت کوین، داگ کوین و دش کوین تبدیل کنید.
2- شرکت در قرعه کشی ساعتی سایت که تازه امروز به سایت اضافه شده که شما می توانید از طریق توکن های خود در این قرعه کشی شرکت کرده و توکن های بیشتری برنده شوید.
طبق اعلام سایت، بازیها و مواردی شبیه به قرعه کشی و یا تبدیل توکن ها به گیفت کارت در آینده به کاربرد توکن ها اضافه خواهد شد.

برای دانستن اینکه کوین پات چیست، اینجا را کلیک کنید.



CoinPot

CoinPot Tokens

بیت فان

تبدیل ارزهای دیجیتال

توکن کوین پات

قرعه کشی

لاتاری

مون بیتکوین

کسب بیتکوین رایگان

کوین پات

نظرات (۱)

محمد رضائی

با درود خدمت دوستان و مدیریت سایت بنده برنامه ای ساختم که شبیه به برنامه کوین پات هست که از دو ویژگی خاص بهره میبره که حتا در برنامه اصلی وجود نداره، یکی از این ویژگی ها در خصوص زیر مجموعه گیری در برنامه هست که شما با ثبت لینک های زیر مجموعه گیری در برنامه و ایجاد یک کد اختصاصی می تونید دوستان خودتون رو به برنامه دعوت کرده و اقدام به زیر مجموعه گیری کنید. ویژگی دیگر برنامه در خصوص عدم باز شدن تبلیغات در هنگام کلایم کردن می باشد که یکی از خسته کننده ترین قسمت برنامه و سایت کوین پات به شمار میره که این موضوع در برنامه ای که بنده ساختم کاملا حل شده، به دلایل شخصی برنامه هنوز در مارکت های اندرویدی منتشر نشده، در صورت رضایت مدیریت سایت و جهت حمایت از برنامه لینک برنامه را در اختیار کاربران قرار دهید .

لینک دریافت برنامه : https://cutt.ly/grXpUUh

با سپاس فراوان : PPI

@goldan_sekeh

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی