کسب رایگان بیت کوین ، دوج کوین ، لایت کوین ، دش کوین ، بیت کوین کش

اطلاعیه مهم : سایت کوین پات در تاریخ 31 ژانویه به علت بودجه ناکافی سایت بسته میشه و هیچ یک از سایت هاش کار نمیکنه و فقط قسمت تبدیل و برداشت فعال هست.پس تا 31 ژانویه یعنی 12 بهمن ماه 99 فرصت دارید که تبدیل بزنید و برداشت بزنید

دریافت بیت کوین رایگان با Moon Bitcoin

همانطور که در پست مربوط به ثبت نام در سایت کوین پات گفته شد، شما برای شروع کار با سایت های زیر مجموعه Moon نیاز به ثبت نام ندارید و تنها باید از ایمیلی که به هنگام ثبت نام در کوین پات استفاده کردید، برای ورود به این مجموعه از سایت ها استفاده کنید. در اینجا همین کار را برای ورود به اولین سایت مجموعه Moon یعنی سایت مون بیت کوین انجام می دهیم. این سایت به شما ارز دیجیتال بیت کوین به ازای کارتان پرداخت می کند. شیوه کار سایت های مجموعه مون مثل مون بیت کوین، به سایت بیت فان شباهت دارد و مانند آن به ازای هر مقدار فاصله زمانی، شما ارز دیجیتال دریافت می کنید. برای بهتر فهمیدن این مطلب به توضیحات مربوط به سایت بیت فان مراجعه کنید. این سایت به ازای هر فردی که از طریق لینک مخصوص شما برای اولین بار وارد این سایت شود، 50 درصد کمیسیون در ازای هر بار Claim کردن های او به شما پرداخت می کند. همچنین این سایت پاداش ها و جوایز مخصوص به خود را دارد که برای آشنایی بیشتر با آن به بخش جوایز و پاداش ها رجوع کنید. برای شروع کار با سایت مون بیت کوین شما ابتدا از طریق این لینک وارد سایت شده و طبق تصویر زیر ایمیل خود را در مکان مشخص شده نوشته و بر روی Sign in کلیک کنید.

 

سپس شما وارد صفحه اصلی حساب کاربری خود خواهید شد که در آن مجموع موجودی بیت کوین شما در سایت کوین پات، همچنین مدت زمانی که از آخرین Claim کردن شما گذشته است و مبلغی که به ازای عمل Claim جدیدتان به موجودی شما اضافه خواهد شد را می بینید. بقیه مراحل Claim کردن جدید را به ترتیب مطابق تصاویر زیر انجام دهید تا در انتها مبلغ مورد نظر به موجودی شما اضافه گردد.

 

 

نکته مهم:

برای اینکه بتوانید در مجموعه سایت های مون از حداکثر ظرفیت درآمد قابل کسب در این سایت ها استفاده کنید، لازم است که روزانه حداقل یک بار عمل Claim کردن را در هر کدام از این سایت ها انجام دهید و اینکه این کار را حتما باید هر روز انجام دهید (برای اطلاعات بیشتر به قسمت جوایز و پاداش ها نگاهی بیاندازید). قاعدتا یک بار کلیک کردن در روز کار چندان سختی نیست که نتوان آن را انجام داد.

  

برای شروع کار در این سایت، اینجا را کلیک کنید



coinpot

moonbitcoin

بیت کوین رایگان

بیتکوین

سایت مون بیتکوین

سایت کوین پات

سایتهای کسب بیتکوین رایگان

مون بیتکوین

کسب بیتکوین رایگان

کوین پات

نظرات (۲)

سایت cloud رو امتحان کنید خیلی خوبه من خودم.۰۰۰۱بیتکوین جمع کردم

اینم لینکش

https://cloudfaucet.io/r/62296

سلام روز بخیر اون قسمت های آخر علامت زدن و ... برام نمیاد 

۱۱ مهر ۹۹، ۰۲:۰۱
پاسخ:
سللم گزینه زیرشو بزنید و حروفی که گفته را وارد کنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی