کسب رایگان بیت کوین ، دوج کوین ، لایت کوین ، دش کوین ، بیت کوین کش

اطلاعیه مهم : سایت کوین پات در تاریخ 31 ژانویه به علت بودجه ناکافی سایت بسته میشه و هیچ یک از سایت هاش کار نمیکنه و فقط قسمت تبدیل و برداشت فعال هست.پس تا 31 ژانویه یعنی 12 بهمن ماه 99 فرصت دارید که تبدیل بزنید و برداشت بزنید

کوین پات (CoinPot) چیست؟

در اولین مرحله از کسب درآمد از کوین پات، باید ابتدا با کوین پات آشنا شوید. کوین پات یک میکروالت یا کیف پول موقت است که برای نگهداری ارزهای دیجیتالی از آن استفاده می شود. در واقع ما در اینجا چند تا سایت داریم که هر کدام به ازای کار برای آنها مقداری ارز دیجیتالی به شما پرداخت می کنند. ارزهای دیجیتالی از قبیل بیت کوین، لایت کوین، داگ کوین، دش کوین و بیت کوین کش از سوی این سایت ها پرداخت می شود. 

 

اما برای دریافت هر کدام از این ارزها و واریز آن به والت اصلی یا همان کیف پولتان به یک واسطه نیاز است. در واقع مستقیما هر کدام از ارزها می توانند به حساب اصلی شما واریز شوند ولی در اینصورت شما مدت زیادی طول خواهد کشید که موجودی تان به سقف برداشت مورد نظر برسد. اما با وجود یک واسطه مثل کوین پات این کار آسان خواهد شد، زیرا دریافتی شما از هر کدام از سایتها مستقیما به آن واریز می شوند و با جمع آنها زودتر به سقف برداشت می رسید. در تصویر زیر شما می توانید نمایی از عملکرد کوین پات و سایت هایی که با آن کار می کنند را ببینید.

 


همان طور که در تصویر بالا مشاهده کردید، در حال حاضر 7 سایت کسب ارزهای دیجیتال با سایت کوین پات کار می کنند. این سایت ها عبارتند از:

Bonus Bicoin - Bit Fun - Moon Bitcoin - Moon Litecoin - Moon Dogecoin - Moon Dash - Moon Cash

یا

بونوس بیت کوین - بیت فان - مون بیت کوین - مون لایت کوین - مون داگ کوین - مون دش - مون کش

در این بین، سایت های" بونوس بیت کوین، بیت فان، مون بیت کوین" ارز دیجیتال بیت کوین به شما پرداخت می کنند. سایت "مون لایت کوین" به شما ارز دیجیتال دیگری به نام لایت کوین می دهد. سایت "مون داگ کوین" از ارز دیجیتال داگ کوین برای پرداخت استفاده می کند. سایت "مون دش" از ارز دیجیتال دش استفاده می کند و در نهایت سایت "مون کش" ارزی به نام بیت کوین کش به شما پرداخت می کند.

 

یکی از کارآیی های مهم سایت کوین پات این است که شما به راحتی می توانید ارزهای دیجیتال را به هم تبدیل کنید. منظور از ارز دیجیتال، همین ارزهای معرفی شده در اینجاست که کوین پات از آنها پشتیبانی می کند. به عنوان مثال شما به راحتی می توانید در صورت تمایل، ارزهای دیگر خود مثل داگ کوین را به بیت کوین و بالعکس تبدیل کنید.

 

حال برای کار با سایت کوین پات و سایت های وابسته به آن و کسب درآمد و جمع آوری ارزهای دیجیتال، باید به ترتیب در هر یک از سایتها، همان طوری که در قسمت هر کدام توضیح داده شده است، ثبت نام کنید. همانطور که دیدید، این سایت های هفت گانه به ازای هر بار کلیک بر روی Claim مقداری از ارز مورد استفاده خود را به حساب کوین پات شما به صورت لحظه ای و آنی واریز می کنند و شما در نهایت می توانید ارزهای دیجیتال خود را بعد از رسیدن به مینیمم برداشت در سایت  کوین پات، از سایت کوین پات به والت یا کیف پول اصلی خود که به مثابه حساب بانکی برای ارزهای دیجیتال به حساب می آید (مانند کیف پول بلاکچین)، منتقل کنید. برای تبدیل بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال خود به ریال، می توانید از طریق صرافی های آنلاین اقدام کنید.

 

در نظر داشته باشید که ارزهای دیجیتال در ماههای اخیر افزایش چشمگیری داشته اند و حتی قیمت بیت کوین تا مرز بیست هزار دلار نیز رسید. بیشتر پیش بینی ها حاکی از این است که ارزش ارزهای دیجیتال به خصوص ارزهای معرفی شده در اینجا که از مهمترین و شناخته شده ترین آنها هستند، در ماهها و سالهای آینده افزایش چشمگیر و سرسام آوری داشته باشند. پس بهتر است که حالا که ارزش آنها کمتر است، اقدام به جمع آوری آنها نماییم، زیرا که حتی داشتن مبلغ کمی از آنها نیز در آینده می تواند سرمایه قابل توجهی برای ما شود. و چه سایتی بهتر از کوین پات و سایت های هفتگانه مرتبط با آن که با ثبت نام و کار در آنها می توانید به طور مطمئن و خاطر جمع، به رایگان ارزهای دیجیتالی را جمع آوری کنید. پس وقت را از دست ندهید.



bonusbitcoin

coinpot

بیت فان

مون بیتکوین

مون داگکوین

مون دش

میکرو والت کوین پات

کوین پات

کوین پات چیست

کیف پول کوین پات

نظرات (۷)

سلام وقت بخیر چندروزی هست که بنده فعالیت میکنم و کیف پول موقت کوین پات و کیف پول کریپتونیتور را از  طریق سایت شما ساختم و فعلا ارزهای دیجیتال به حساب کیف موقت من واریز میشه خواستم راهنمایی و توصیه ای اگه دارید بگید هنوز اطلاعاتم ناقصه و سوال دوم این که در کوین پات گزینه های lottery و multiplier را نمیدونم دقیقه چجوری استفاده کنم و شما هم توضیح کاملی ندادین ممنون میشم راهنمایی کنید

۲۴ دی ۹۹، ۰۲:۴۸
پاسخ:
سلام.ممنون.کیف پول تراست والت یا اتمیک والت را نصب کنید و به یکی از این دو از این به بعد انتقال دهید.لاتاری یعنی شرکت در قرعه کشی که توصیه نمیشه چون ممکنه توکن هاتنو از دست بدید و مولتی پلیر هم یعنی با توکن هاتون رول بزنی که اینم بنظرم ممکنه توکن هاتو از دست بدید و پیشنهاد نمیشه.

سلام مجدد.از طریق سایت شما خواستم وارد صرافی انلاین بشم و طرز استفاده از ان را یاد بگیرم ولی هر کاری میکنم وارد نمیشه لطفا راهنمایی کنید و بگید باید چیکار کنم

۲۶ دی ۹۹، ۱۴:۱۷
پاسخ:
سلام.از طریق لینک زیرمیتونید در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام کنید و با کارمزد کم و قیمت های مناسب ارزهای دیجیتال خرید و فروش کنید.

سلام.بهتون گفتم که کیف پول کریپتونیتور دارم و شما راهنمایی کردید که کیف پول تراست یا اتمیک والت درست کنم.من در سایتتون دیدم که کیف پول تراست برای اندروید و ios قابل استفاده هست و من با استفاده ازکامپیوتر خونگی که تقریبا مدل بالایی هم نداره دارم کار میکنم ایا ازکیف پول تراست میتونم استفاده کنم  و اینکه در خصوص ساخت کیف پول اتمیک والت در سایتتون چیزی نگفتید و ساخت و قابلیت اون چجوریه و سوال اخر چرا کیف پول کرپتونیتور را پیشنهاد نمیکنید؟  

۲۶ دی ۹۹، ۱۴:۱۹
پاسخ:
سلام.کیف پول اتمیک نسخه دکستاپ داره میتونید نسخه دکستاپ کیف پول اتمیک والت استفاده کنید.ساخت کیف پول اتمیک هم راحته فرصت نشده در موردش مطلب بذارم. داخل گوگل سرچ بزنید ساخت کیف پول اتمیک والت آموزشش هست.کیف پول کریپتونیتور چون زیاد شناخته شده نیست پیشنهاد نمیدم استفاده کنید.

سلام.بازم سوال دارم ببخشید.اگه بخوام مجموعه گیری کنم دقیقا باید چیکار کنم و چه اقداماتی باید انجام بدم اطلاعاتم در این مورد واقعا صفره.ممنون میشم راهنمایی کنید. اگه مثل ساخت کیف پول با جزییات و گام به گام بهم بگین ممنون میشم.نمیدونم از کجا شروع کنم اصلا.

۲۶ دی ۹۹، ۱۴:۲۱
پاسخ:
سلام.باید لینک زیرمجموعه گیری خودتون را از داخل سایت ها بردارید و در بین دوستانتون یا شبکه های اجتماعی تبلیغات کنید و بفرستید.از طریق کانال تلگرام bestdaramadir@ ما عضو بشید تا راهنمایی انجام بشه

سلام...این پسام در صفحه اصلی کیف پول کوین پات من فرستاده شده به چه معنی هست و من باید چیکار کنم:IMPORTANT: coinpot and partner faucets are closingdown!- click here fordetails

۲۸ دی ۹۹، ۰۳:۰۱
پاسخ:
سلام.طبق اطلاعیه سایت ، کوین پات درتاریخ 31 ژانویه بسته میشه
و هیچ یک ازسایت هاش کارنمیکنه و فقط قسمت تبدیل و برداشت فعال هست

توجه کنید که اونام تاریخ 28 فوریه کاملا متوقف می شوند

پس تا 31 ژانویه یعنی تا
12بهمن ماه 99
 فرصت دارید که استفاده کنید و برداشت بزنید

سلام....ممنون از راهنماییتون.....بعدش باید چیکار کنیم؟ و دیگه از این سایتها نمیشه استفاده کرد؟ سایت دیگه ای پیشنهاد میکنید که با کیف پول کوین پات کار کنه و استفاده ازش اسون باشه.... لطفا سایتهایی معرفی کنید که فعالیتشون دایمی باشه......به نوعی این کارشون کلاهبرداریه و فعالیتهای کاربرها هدر میره

۲۹ دی ۹۹، ۰۱:۱۴
پاسخ:
سلام.خیر دیگه برای همیشه بسته میشه.داخل سایت bestdaramad.ir سایت ها معرفی شده از اونجا هر کدام را توضیحاتش را بخونید و تمایل داشتید فعالیت کنید.

شرمنده اشتباه نوشتم...قسمت سوال سومم.... سایت یا کیف پول دیگه ای غیر از کوین پات معرفی کنید که فعالیتش دایمی و استفاده ازش اسون باشه

۲۹ دی ۹۹، ۰۱:۱۵
پاسخ:
تو نظر قبلی توضیح دادم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی