کسب رایگان بیت کوین ، دوج کوین ، لایت کوین ، دش کوین ، بیت کوین کش

اطلاعیه مهم : سایت کوین پات در تاریخ 31 ژانویه به علت بودجه ناکافی سایت بسته میشه و هیچ یک از سایت هاش کار نمیکنه و فقط قسمت تبدیل و برداشت فعال هست.پس تا 31 ژانویه یعنی 12 بهمن ماه 99 فرصت دارید که تبدیل بزنید و برداشت بزنید

دریافت بیت کوین کش رایگان با mooncash

سایت مون کش یا Moon Cash هفتمین و آخرین سایت از مجموعه سایت هایی است که با سایت کوین پات کار می کنند و همچنین پنجمین سایت از مجموعه سایت های مون است. این سایت هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ کارکرد شباهت کامل به سایت مون دش دارد و تنها تفاوتش این است که به جای اینکه دش کوین پرداخت کند، بیت کوین کش به شما می پردازد. این سایت به ازای هر فردی که از طریق لینک مخصوص شما برای اولین بار وارد این سایت شود، 25 درصد کمیسیون در ازای هر بار Claim کردن های او به شما پرداخت می کند. همچنین این سایت پاداش ها و جوایز مخصوص به خود را دارد که برای آشنایی بیشتر با آن به بخش جوایز و پاداش ها رجوع کنید. برای شروع کار با سایت مون کش ابتدا از این لینک وارد سایت شده و مطابق تصویر زیر عمل کنید. 

 

 

سپس ایمیل خود را که در سایت کوین پات وارد کرده بودید را طبق شکل زیر وارد کنید و بقیه مراحل را مانند تصاویر زیر انجام دهید.

در اینجا مبلغ مورد نظر به موجودی شما در سایت کوین پات افزوده گشته است.

 

نکته مهم:

برای اینکه بتوانید در مجموعه سایت های مون از حداکثر ظرفیت درآمد قابل کسب در این سایت ها استفاده کنید، لازم است که روزانه حداقل یک بار عمل Claim کردن را در هر کدام از این سایت ها انجام دهید و اینکه این کار را حتما باید هر روز انجام دهید (برای اطلاعات بیشتر به قسمت جوایز و پاداش ها نگاهی بیاندازید). قاعدتا یک بار کلیک کردن در روز کار چندان سختی نیست که نتوان آن را انجام داد.

  

برای شروع کار با این سایت، اینجا را کلیک کنید



coinpot

mooncash

بیت کوین کش

بیت کوین کش رایگان

سایت مون کش

سایت کوین پات

مون بیت کوین کش

مون کش

کسب بیت کوین کش رایگان

کوین پات

نظرات (۱)

سلام کدوم کیف پول برای این کار بهتره؟ نحوه انتقال آن چطوریه؟ 

 

۱۱ مهر ۹۹، ۰۱:۵۹
پاسخ:
سلام.کیف پول تراست والت یا اتمیک والت خوبه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی