کسب رایگان بیت کوین ، دوج کوین ، لایت کوین ، دش کوین ، بیت کوین کش

اطلاعیه مهم : سایت کوین پات در تاریخ 31 ژانویه به علت بودجه ناکافی سایت بسته میشه و هیچ یک از سایت هاش کار نمیکنه و فقط قسمت تبدیل و برداشت فعال هست.پس تا 31 ژانویه یعنی 12 بهمن ماه 99 فرصت دارید که تبدیل بزنید و برداشت بزنید

آموزش برداشت از کوین پات


در آخرین مرحله از کار با حساب کوین پات، شما باید درآمد خود از آن را برداشت کنید. برای اینکار ابتدا در صفحه اصلی حساب کوین پات خود، در گوشه سمت چپ تصویر بر روی ارزی که می خواهید آن را برداشت کنید، کلیک کنید. پس از آن با 4 گزینه روبرو می شوید که باید روی گزینه دوم یعنی Withdraw Bitcoin Cash کلیک کنید (در اینجا فرض گرفته ایم که شما برای برداشت بیت کوین کش اقدام کرده اید). سپس با فرمی مانند شکل زیر روبرو می شوید که باید آن را مانند تصویر زیر پر کنید. 

 

 

 

همانطور که گفتیم و در تصویر پایین هم می توانید ببینید، شما باید برای برداشت ارز دیجیتال خود، باید بر روی گزینه دوم که با رنگ قرمز مشخص گردیده کلیک کنید. همچنین برای تبدیل ارز خود به ارز دیجیتال دیگر باید بر روی گزینه سوم که با رنگ زرد مشخص شده است کلیک نمایید.

 


 

سقف برداشت :
سقف برداشت در سایت کوین پات برای کوین های مختلف به صورت زیر است:
بیت کوین: ده هزار ساتوشی (بدون کارمزد)
لایت کوین: دویست هزار ساتوشی (لاتوشی) (بدون کارمزد)
داگ کوین: صد داگ کوین (بدون کارمزد)
دش کوین: بیست هزار ساتوشی (بدون کارمزد)
بیت کوین کش: ده هزار ساتوشی (بدون کارمزد)



coinpot

withdraw

آدرس حساب

برداشت از حساب کوین پات

برداشت از کوین پات

برداشت بیتکوین

حساب کوین پات

سایت کوین پات

والت بلاکچین

کوین پات

نظرات (۳۴)

من میخوام به پرفکت مانی بزنم باید کدوم گزینه رو بزنم؟؟؟

۲۵ خرداد ۹۹، ۰۱:۱۴
پاسخ:
به پرفکت مانی نداره

سلام من ب حد نصاب رسیده بیت کوین کشم ولی هرچقدگزینه برداشت مئیزنم ایمیل تاییدش نمیاد برام چرا...ایمیل هم درسته

۴ شهریور ۹۹، ۲۱:۰۴
پاسخ:
سلام.از کیف پول تراست والت استفاده کنید اگر کوینومی باشه تایید نمیشه و ایمیل نمیاد

سلام من میخام 0.34406030 doge به کیف پول تراست ولت ام انتقال بدم اما قسمت وارد کردن عدد خطا میده و برداشت انجام نمیشه چرا؟ 

۱ آبان ۹۹، ۰۲:۳۳
پاسخ:
سلام.چون حداقل برداشت دوج کوین 100 عدد هست و شما هنوز 1 دوج کسب نکرده اید

سلام ۲۰۰ دوچ من برداشت زدم اما هنوز بعد ۲ روز به کیف پول تراست ولت ام واریز نشده؟ 

۳۰ آبان ۹۹، ۰۰:۳۲
پاسخ:
سلام.جمعه و شنبه و یک شنبه بازارهای کالی عطیله تا روز دوشنبه واریز میشه.اگر واریز نشد همینجا مجدد پیغام بگذارید

سلام و عرض ادب 

بنده میخوام برداشت کنم و به کیف پول بلاکچین واریز کنم 

ئلی میگه کیف پول نامعتبر . چند تا کیف پول دیگهرا هم امتحان کردم باز هم برداشت نمیزند؟؟؟

بسیار ممنون و سپاس گذارم از راهنمایی شما عزیز بزرگوار.

۸ آذر ۹۹، ۰۲:۱۷
پاسخ:
سلام.به کیف پول تراست والت یا اتمیک والت برداشت بزنید واریز میشه.موفق باشبد

سلام وقت بخیر 

برداشت من توی کوین پات تایید شده به کیف مایسیلیوم ولی ۳ روز گذشته و خبری نشده در صورت امکان راهنمایی کنید 

تشکر

۲۰ آذر ۹۹، ۰۳:۱۰
پاسخ:
سلام.سعی کنید به کیف پول شناخته شده مثل تراست والت و اتمیک والت برداشت بزنید.چند روز طول میکشه بعدش واریز میشه

سلام من یک بار لایت کین حساب رو به کیف پولی در خود سایت کوین پارت مربوط به لایت کوین ویدرو کردم وازموجود ی کم شده حالا باید چطور از این کیف انتقال بدهم .ممنون می شوم کمک کنید

۲۰ آذر ۹۹، ۰۳:۱۳
پاسخ:
سلام.باید کیف پول تراست والت نصب کنید و داخل کیف پول آدرس receive لایت کوین کیف پول را کپی کنید سپس داخل کوین پات ارز لایت کوین برید و اون آدرس را در قسمت withdraw وارد کنید و برداشت بزنید

سلام مجدد 

برداشت من توی کوین پات حدود ۴ روز یا بیشتره که تایید شده ولی به کیف بیت کوین (مایسیلیوم) واریز نشده .  باید کار خاصی انجام بدم واسه دریافت یا فقط باید منتظر بود ؟ 

تشکر بابت پاسخگویی 

۲۰ آذر ۹۹، ۰۳:۱۱
پاسخ:
سلام. باید منتظر باشی.از این به بعد هم سعی کن به کیف پول های شناخته شده انتقال بدی

سلام بنده لایت کویینم تو سایت کوین پات به حد نصاب رسیده ولی در بخش دادن ادرس کیف پول تراست که میدم بهش . همش زیر کادرش یک پیام زرد رنگ میاد که ادرس معتبر وارد کنید و نمیتونم برداشت کنم چکار کنم دوستان 

۲۹ آذر ۹۹، ۰۳:۵۲
پاسخ:
سلام.کیف پول اتمیک والت نصب کنید و آدرس لایت کوین کیف پول اتمیک والت وارد کنید مشکل حل میشه.

حداقل برداشت بیت کوین کور  سایت کوین پات برای انتقال به تراست والت چقدره لطفا با اعداد اعشاریش بگید

۶ دی ۹۹، ۰۲:۱۲
پاسخ:
0.0001 بیت کوین

سلام بفرمایید از کوین پات میشه به کیف پول  کوین لند  coinland بیت کوین منتقل کرد ؟

۶ دی ۹۹، ۰۲:۱۱
پاسخ:
سلام.خیر.به کیف پول های شناخته شده مثل تراست والت و اتمیک والت منتقل کنید تا دچار مشکل نشوید

سلام.من 3 روزه که از کوین پات بیتکوین انتقال دادم به کیف پول سایت والکس موجودی داخل سایت کوین پات صفر شده ولی به مقصد واریز نشده.باید چیکار کنم؟اگر نشد میشه برگردوند؟

۱۶ دی ۹۹، ۲۱:۵۰
پاسخ:
سلام.برای برداشت از کوین پات فقط و فقط باید به کیف پول های اصلی و معتبر مثل تراست والت یا اتمیک والت انتقال دهید.به کیف پول دیگه ای انتقال بدی امکانش هست واریز نشه و اگر واریز نشد راهی برای برگشت نیست

سلام من مبلغ 170دوج برداشت کردم ولی الان پنج روز گذشته و به حسابم واریز نشده 

۱۶ دی ۹۹، ۲۱:۵۱
پاسخ:
سلام. به علت پامپ قیمت دوج کوین برداشتی ها خیلی دیر انجام میشه ممکنه تا 10 روز یا بیشتر هم طول بکشه.

سلام من میخام بیت کوین کش برداشت کنم از تراست والتم ریسیو میکنم کد کیف پول رو‌ خطا میده ک از کیف پول معتبر استفاده کن ممنون میشم راهنمایی کنین

۳۰ دی ۹۹، ۰۱:۳۶
پاسخ:
سلام.آدرس بیت کوین کش کیف پول اتمیک والت یا کیف پول جکس لیبرتی را وارد کنید

سلام من دوتا کیف پولی ک‌ گفتینم زدم قبول نمیکنه ریسیو میگیرم از بیت کوین کش ولی قبول نمیکنه خاهشا راهنمایی کنین دوستانی ک برداشت زدن و تو کیف پولشون اومده یه کیف پول مچ با کوین پات معرفی کنن

۳ بهمن ۹۹، ۰۲:۵۲
پاسخ:
سلامآدرس کیف پول کوینومی وارد کنید.یا کیف پول بلاک چین را هم تست کنید

باسلام من تونستم ادرس لیت کویین و تو کیف اتمیک والت واس کویین پات تایید بگیرم و انتقال انجام دادم خطا داد و گفت بعلت شلوغی مجدد امتحان کنین ولی لیتکووینم تو کویین پات صفر شده و به حسابمم نیومده ممنون میشم بگین باید چیکار کنم 

۶ بهمن ۹۹، ۰۲:۴۰
پاسخ:
سلام.ایمیلی که برای برداشت واست به ایمیلت اومده را برید کنسل کنید تا کنسل بشه مجددا درخاست برداشت بزنید

سلام من لیت کوینمو به کیف پول ایملیک زدم انجام شد تاییدش هم اومد ولی الان در حساب کوین پاتم لیت کوینم رو نمی بینم و صفر شده باید اینطوری باشه یعنی صفر بشه و اینکه چه زمانی طول میکشه که به کیف پولم واریز شه من یکشنبه انتقال زدم

۷ بهمن ۹۹، ۰۰:۴۶
پاسخ:
سلام.وقتی برداشت بزنید صفر میشه و باید منتظر باشید تا به کیف پولتون واریز بشه.حداقل یک هفته طول میکشه واریز بشه

سلام 

من ltc و btc در کوین پات دارم ودرخواست برداشت زدم به کیف پول نوبیتکس

و ایمیل تایید هم به ایمیلم آمد و آنرا تایید کردم 

۴۸ ساعت در کوین پات در حالت paind بود و بعد از آن هم زده کنسل 

موجودی من در کوین پات صفر کرده و به کیف پول هم نیامده 

میشه راهنمایی بفرمایید . ممنون.

۷ بهمن ۹۹، ۰۰:۴۸
پاسخ:
سلام.باید به کیف پول اصلی مثل اتمیک والت یا تراست والت منتقل کنید چون به کیف پول صرافی ارسال کردید کنسل شده.الان چون به کیف پول صرافی انتقال دادید باید صبر کنید تا بیاد اگر نیومد احتمالا چون به صرافی ارسال کردید سوخت شده

سلام من آدرس تراست والت دادم برداشت میزنم هنوز ایمل تایید برام نیومده؟چکار کنم

۷ بهمن ۹۹، ۰۰:۴۶
پاسخ:
سلام.وقتی برداشت بزنید همون لحظه ایمیل تایید برداشت به ایمیل شما میاد که باید تایید کنید.قسمت اسپم یا تبلیغات ایمیل را چک کنید

سلام اگه میشه کمکم کنید برداشت میزنم فقط ایمل تایید نمیاد .چکار کنم انواع کیف پول امتحان کردم.ایمل اسپم رو هم چک کردم .کسی میتونه کمکم کنه ادرس جیمیلم اینه عکس صفحه رو میفرستم .تشکر

hamediali1362@gmail.com

 

۸ بهمن ۹۹، ۰۲:۲۴
پاسخ:
سلام.داخل جیمیلون صفحه را رفرش بزنید ایمیل میاد اگر نیومده مجدددرخاست برداشت بزنید

سلام دوستان من که نتونستم بیت کش رو انتقال بدم ۱۱۶۰۰۰تا دارم همه مراحل رو میرم ولی رو دگمه انتقال قفل میشه هی کپچا عوض میکنه جیمیل تآیید هم نمیاد .کمکم کنید لطفا.

۹ بهمن ۹۹، ۰۴:۳۵
پاسخ:
سلام.در گروه و کانال تلگرام ما عضو بشیدتا راهنمایی کنیم:
کانال :
bestdaramadir@

سلام. من برای برداشت بیتکوین کش از هر سه کیف پول کوینومی، تراست ولت و اتمیک ولت استفاده کردم ولی هر سه تاشونو میزنه نامعتبر. میشه راهنمایی کنید لطفاً

۱۲ بهمن ۹۹، ۰۳:۵۷
پاسخ:
سلام.از کیف پول جکس لیبرتی استفاده کنید

سلام من لیت کوبن 0.05 زدم برداشت والی تا الان واریز نشده است 

۱۵ بهمن ۹۹، ۰۸:۳۰
پاسخ:
سلام.تا یک هفته هم ممکنه طول بکشه

ممنون تشکر لطف کردید 💐💐💐💐🌹🌹🌹

۱۵ بهمن ۹۹، ۲۱:۲۷
پاسخ:
خواهش میکنم.موفق باشید

سلام 

من در کوین پات مقداری btc و ltc داشتم و برداشت زدم به آدرس کیف پول نوبیتکس و تاییدیه ایمیل هم آمد 

۴۸ ساعت در حالت paind بود وسپس زده cancel و گفته برداشت شما به دلیل عدم رعایت قوانین پرداخت نشده است چنانچه مطمئن هستید که قوانین را رعایت کرده اید به پشتیبانی کوین پات ایمیل بزنید 

الان حدود یک هفته است که ایمیل زدم و جواب نداده اند و موجودی کوین پات هم صفر کرده و به کیف پول هم نیامده است . اگر اطلاعی دارید راهنمایی بفرمایید . ممنون 

۱۵ بهمن ۹۹، ۲۱:۲۹
پاسخ:
سلام.برداشت از کوین پات باید فقط به کیف پول اصلی مثل تراست والت یا اتمیک والت باشه. شما به کیف پول صرافی انتقال دادی و همین عدم رعایت قانون سایت هست.باید از طریق همان ایمیل به پشتیبانی کوین پات پیگیر باشید و مجدد ایمیل بزنید

سلام من 120 دوج کوین در کوین پات دارم و هرکاری میکنم نه تبدیل به ارز دیگه ای میشه و نه به کیف پولم واریز میشه خطایی که میده هم اینه

Error: Insufficient withdrawable funds in account - please try to Withdraw again later or contact us at support@coinpot.co if you believe there is a problem at our end

۱۶ بهمن ۹۹، ۱۳:۳۸
پاسخ:
سلام.
خطا: اعتبار کافی قابل برداشت نیست - لطفاً بعداً سعی کنید دوباره برداشت کنید یا اگر فکر می کنید مشکلی در پایان ما وجود دارد با ما در support@coinpot.co تماس بگیرید


مجدد تبدبیل بزنید اگر نشد به support@coinpot.co ایمیل بزنید و مشکل را بگید. از طریق مترجم گوگل مشکل را به صورا انگلیسی به ایمیل ارسال کنید

سلام 

ضمن تشکر از مطلب مفیدتان 

من مقداری لایت کوین در کوین پات داشتم حدود ۰.۰۳ 

برداشت زدم به کیف پول والکس ، ایمیل تایید هم آمد و تایید کردم ولی بعد ۴۸ ساعت که در حالت paind بود زده کنسل بدلیل عدم رعایت قوانین سایت و موجودی کوین پات را صفر کرده و به کیف پول هم نیامده  و گفته اگر مطمئن هستید که قوانین را رعایت کرده اید به پشتیبانی کوین پات ایمیل بزنید 

من هم ایمیل زدم ولی جواب نداده اند . حالا اگر در آن ایمیلی که برای تایید برداشت زده ام ، اون لینک دومی که گذاشته برا کنسل کردن برداشت رو تایید کنم لایت کوین ها به حساب کوین پات من خواهد آمد یا نه ؟ ممنون

آیا اگر رو

۱۷ بهمن ۹۹، ۱۴:۰۰
پاسخ:
سلام.اون لینک کنسل را بزنیداگر زمان زیادی نگذشته باشه احتمالا بیاد.امتحان کنید
امیرحسین حاجی حسنی

سلام من میتونم برای برداشت بیت کویین از کوین پات بیت کویینامو به کیف پول نوبیتکسم انتقال بدم؟

 

۲۰ بهمن ۹۹، ۱۶:۲۶
پاسخ:
سلام.فقط به کیف پول اصلی مثل تراست والت یا اتمیک والت منتقل کنید

سلام ببخشد من 1 فوریه 0.059 لایت کوین برداشت کردم والی تا الان به کیف پول من واریز نشده . ادرس کیف پول درست است . و کیف پولم جکس هستش الان 9روز میشه واریز نشده

۲۲ بهمن ۹۹، ۰۱:۰۹
پاسخ:
سلام.صبور باشید واریز میشه چون سایت در حال تسویه هست و حجم برداشت ها بالا هست

من میخوام از یک سایت دیگه برداشت کنم ایا همون ادرسی که به کوین پات دادم برای برداشت . به سایتی دیگه بزارم برای برداشت ادرس عوض میشه بعدش یانه باید صبر کنم تا . کوین پات واریز انجام بده بعد 

۲۳ بهمن ۹۹، ۰۱:۲۳
پاسخ:
نه مشکلی ناره آدرس را تو هر سایتی بدی به همون واریز میشه نیاز نیست صبر کنی تا قبلی واریز میشه

سلام ایا سایت coin pot تا ۲۸فوریه بسته کلا میشه چون یه همچین چیزی نوشته.

۲۴ بهمن ۹۹، ۱۶:۵۵
پاسخ:
سلام.بله بسته میشه

سلام به سایت نوبیتکس واریز دارد؟

۱ اسفند ۹۹، ۲۰:۴۵
پاسخ:
سلام.به صرافی کلا انتقال ندهید. فقط به کیف پول اصلی انتقال دهید

سلام ایا تا 28فوریه کامل تصفیه میشه یا نه تعدادی رو واریز نمیکنن. چون الان من 21روزه هنوز برام واریز نشده لایت کوین 

۳ اسفند ۹۹، ۲۳:۵۰
پاسخ:
سلام.تا 28 فوریه واریز میکنن اونایی که تو صف واریز هستن تا اون موقع احتمالا براشون واریز میشه .بعدش دیگه واریز نمیکنن

الان من 28 روز منتظرم ایمروز بسته میشه یعنی کلا خودمو سر کار گذاشتم و نتم و الکی مصرف کردم 

۱۱ اسفند ۹۹، ۰۱:۴۴
پاسخ:
سلام سایت یک ماه پیش اعلام کرد که بسته میشه داخل خود سایت هم گفته شده بود.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی