کسب رایگان بیت کوین ، دوج کوین ، لایت کوین ، دش کوین ، بیت کوین کش

اطلاعیه مهم : سایت کوین پات در تاریخ 31 ژانویه به علت بودجه ناکافی سایت بسته میشه و هیچ یک از سایت هاش کار نمیکنه و فقط قسمت تبدیل و برداشت فعال هست.پس تا 31 ژانویه یعنی 12 بهمن ماه 99 فرصت دارید که تبدیل بزنید و برداشت بزنید

حتما بخوانید!

در اینجا به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید درآمد خود از سایت کوین پات را تا جای ممکن افزایش دهید.

 

-1 مهمترین نکته: اما مهمترین چیز برای کسب درآمد بالاتر از کوین پات پیروی از  اصل "حداقل یکبار Claim در روز" است به این مفهوم که روزانه حداقل یک بار در سایت های معرفی شده کلیک کنید و عمل Claim را انجام دهید.

اما دلیل آن این است که شما با حداقل یک بار کلیک در روز، در حالیکه روند روزانه آن متوقف نشود، می توانید به راحتی درآمد خود از سایت کوین پات را به دو برابر افزایش دهید. پنج سایت از هفت سایت معرفی شده در اینجا که به مجموعه سایت های Moon معروف هستند، در صورتیکه شما هر روز در آنها Claim داشته باشید، درآمد شما را روزانه یک درصد افزایش می دهند تا نهایتا پس از صد روز به دو برابر خواهد رسید. عمل حداقل یکبار کلیک کردن در روز چندان هم کار سختی نمی باشد.

 

-2 نکته بعدی این است که شما تا جایی که راه دارد و وقت به شما اجازه می دهد در سایت های مختلف معرفی شده در اینجا Claim داشته باشید. این مورد نه تنها باعث می شود به طور مستقیم درآمد شما از کلیک ها به دلیل فاصله زمانی کمتر میان کلیک ها، بیشتر گردد، بلکه با هر بار Claim کردن 3 عدد توکن کوین پات به حساب توکن های شما افزوده می شود که این خود باعث می شود که به طور غیر مستقیم نیز به درآمد شما اضافه گردد، زیرا توکن ها قابلیت تبدیل به ارزهای دیجیتال موجود در کوین پات را دارند.

 

3 -مورد سوم مربوط به مجموعه سایت های Moon است. شما می توانید علاوه بر پاداش وفاداری روزانه که در مورد اول درباره آن بحث شد، پاداش های دیگری هم دریافت کنید و آن دویی که در هر 5 سایت مجموعه Moon ثابت است، پاداش از زیر مجموعه ها و پاداش اسرار آمیز است. شما به ازای هر زیر مجموعه فعالی که داشته باشید، در هر بار Claim کردن یک درصد بیشتر از مبلغ Claim مورد نظر دریافتی خواهید داشت. این به آن معنی است که با داشتن 100 زیر مجموعه فعال، شما 100 درصد از مبلغ Claim را به درآمدتان اضافه خواهید کرد و به عبارتی درآمدتان از هر Claim دو برابر خواهد بود. زیر مجموعه فعال به زیر مجموعه ای گفته می شود که حداقل در 72 ساعت یا 3 روز گذشته حداقل یک بار Claim داشته باشد. درباره پاداش اسرار آمیز هم از آنجا که نحوه اختصاص دهی آن به هر Claim مشخص نیست، تنها یک چیز می توان گفت و آن این است که با افزایش میزان تعداد Claim کردن های شما، به هر کدام از آنها، این پاداش، حالا با هر درصدی تعلق خواهد گرفت و در نتیجه تعداد بیشتر Claim کردن های شما بیشتر باشد مبلغ بیشتری از پاداش اسرار آمیز را دریافت خواهید نمود.

 

4 -مورد چهارم مربوط به زیر مجموعه گیری شما است. شما با گرفتن هر زیر مجموعه در هر کدام از سایت های هفتگانه از سه طریق کمیسیون دریافت می کنید و  در واقع با یک تیر سه هدف را مورد اصابت قرار می دهید. اولین آنها مربوط به پورسانت مستقیم از زیر مجموعه های تان است و اینکه با هر Claim آنها در سایت هایی که بیت کوین پرداخت می کنند، 50 درصد مبلغ هر Claim آنها به شما تعلق می گیرد و  این میزان در مورد بقیه سایت ها، 25 درصد می باشد (توجه کنید که این مبلغ از درآمد زیر مجموعه شما کم نخواهد شد، بلکه این مبلغی است که سایت ها علاوه بر پرداختی زیر مجموعه های شما، به شما به عنوان هدیه پرداخت خواهند کرد). اما طریق دوم به نحوه توزیع توکن های کوین پات بر می گردد. بدین سان که به ازای هر Claim زیر مجموعه های تان در هر کدام از سایت های هفتگانه، 1 عدد تو کن کوین پات به توکن های شما اضافه خواهد شد. این مقدار به ازای Claim هایی که خودتان انجام می دهید، 3 عدد است. اما طریق سوم، در مورد قبلی و در مورد مجموعه سایت های Moon گفته شد و آن پاداشی است که شما به ازای زیر مجموعه های فعال تان در هر بار Claim کردن دریافت می کنید. شما می توانید از طریق قرار دادن لینک زیرمجموعه گیری خود در وبلاگ یا وبسایت خود یا شبکه های اجتماعی و راه های دیگری که خودتان می دانید، به دعوت افراد به کار در کوین پات بپردازید و آنها نیز از طریق لینک منحصر به فرد شما، در هر کدام از سایت های مرتبط با کوین پات عضو شوند و بدین طریق به عنوان زیر مجموعه شما به حساب آیند.