کسب رایگان بیت کوین ، دوج کوین ، لایت کوین ، دش کوین ، بیت کوین کش

اطلاعیه مهم : سایت کوین پات در تاریخ 31 ژانویه به علت بودجه ناکافی سایت بسته میشه و هیچ یک از سایت هاش کار نمیکنه و فقط قسمت تبدیل و برداشت فعال هست.پس تا 31 ژانویه یعنی 12 بهمن ماه 99 فرصت دارید که تبدیل بزنید و برداشت بزنید

گرفتن زیر مجموعه در سایت های Moon

برای گرفتن زیر مجموعه در سایت های Moon، باید لینک زیر مجموعه گیری خود را در اختیار دیگرانی که می خواهند از طریق شما در این سایت ها عضو بشوند، قرار دهید. برای اینکار شما در صفحه اصلی کاربری خودتان باید در بالای صفحه و بر روی کلمه Refer مانند تصویر زیر کلیک کنید.

 
سپس صفحه ای باز می شود مانند تصویر زیر که لینک مخصوص شما در وسط آن قرار دارد. شما باید این لینک را در اختیار دیگران قرار دهید تا از طریق شما در سایت عضو شوند و سپس سایت مورد نظر کمیسیون شما را به شما پرداخت خواهد کرد.

توجه داشته باشید که کمیسون از طریق زیر مجموعه ها در سایت های مجموعه مون 25 درصد است و تنها در مورد سایت مون بیت کوین این رقم 50 درصد می باشد.


رفرال گیری

زیر مجموعه

زیر مجموعه گیری

زیر مجموعه گیری در Moon Bitcoin

سایت CoinPot

سایت مون بیتکوین

سایت های Moon

سایت های مون

سایت کوین پات

لینک زیر مجموعه گیری

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی