کسب رایگان بیت کوین ، دوج کوین ، لایت کوین ، دش کوین ، بیت کوین کش

اطلاعیه مهم : سایت کوین پات در تاریخ 31 ژانویه به علت بودجه ناکافی سایت بسته میشه و هیچ یک از سایت هاش کار نمیکنه و فقط قسمت تبدیل و برداشت فعال هست.پس تا 31 ژانویه یعنی 12 بهمن ماه 99 فرصت دارید که تبدیل بزنید و برداشت بزنید

چهار برابر کردن مبلغ هر Claim

در اینجا دو تا از رسیدهای پرداختی دو سایت Moon Dogecoin و Moon Cash را قرار می دهم که در آنها مبلغ هر Claim تقریبا 2/5 برابر شده است. این کار با درصدهای بالای سه نوع پاداش پرداختی این سایت ها، یعنی Daily Loyalty Bonus (پاداش وفاداری روزانه)، Referral Bonus (پاداش رفرال ها) و Mystery Bonus (پاداش اسرار آمیز) امکان پذیر شده است.

 

سایت Moon Dogecoin:

همان طور که در تصویر زیر می بینید، Claim amount یا مبلغ Claim برابر با 0.33 داگ کوین است. ولی با اضافه شدن 3 نوع پاداش وفاداری روزانه، رفرال ها و اسرار آمیز، در نهایت در این Claim مبلغ 0.67 داگ کوین پرداخت شده است. یعنی0.34 داگ کوین بیشتر از مبلغ اولیه Claim می باشد.درصورتی که پاداش وفاداری روزانه ، پاداش رفرال ها و پاداش اسرار آمیز شما 100 درصد باشد مقدار داگ گوین دریافتی بیشتر می شود.


 

در رسید بالا پاداش وفاداری روزانه % 100 و پاداش رفرال ها %1 است و پاداش اسرار آمیز %1 است که در مجموع باعث می شوند تا مبلغ Claim تقریبا دو و نیم برابر گردد.در صورتی که پاداش وفاداری روزانه،پاداش رفرال ها  پاداش اسرار آمیز شما  100 درصد باشد.مبلغ دریافتی شما 4 برابر می شود.

توجه: پاداش رفرال ها در واقع پاداش به ازای تعداد رفرال های فعال است که در آن رفرال فعال به رفرالی گفته می شود که در 3 روز گذشته، حداقل یکبار Claim داشته باشد.

سایت Moon Cash:
در اینجا نیز Claim amount ما 68 ساتوشی بیت کوین کش است. که این رقم به علاوه سه پاداشی که در بالا توضیح دادیم، در مجموع تقریبا دو و نیم  برابر شده و مبلغ 154 ساتوشی به عنوان مبلغ نهایی ثبت شده است.
در رسید زیر، پاداش وفاداری روزانه %100 و پاداش رفرال ها %1 است و پاداش اسرار آمیز که به صورت اتفاقی به ما تعلق می گیرد، %26 درصد است.در صورتی که پاداش وفاداری روزانه، پاداش رفرال ها و پاداش اسرار آمیز شما 100 درصد باشد.مبلغ دریافتی شما 4 برابر می شود.
برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع پاداش ها در مجموعه سایت های Moon، اینجا را کلیک نمایید


daily loyalty bonus

mystery bonus

referral bonus

رسید پرداخت

مبلغ Claim

پاداش اسرار آمیز

پاداش رفرالها

پاداش وفاداری روزانه

پرداخت بیت کوین کش

پرداخت داگ کوین

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی