کسب رایگان بیت کوین ، دوج کوین ، لایت کوین ، دش کوین ، بیت کوین کش

اطلاعیه مهم : سایت کوین پات در تاریخ 31 ژانویه به علت بودجه ناکافی سایت بسته میشه و هیچ یک از سایت هاش کار نمیکنه و فقط قسمت تبدیل و برداشت فعال هست.پس تا 31 ژانویه یعنی 12 بهمن ماه 99 فرصت دارید که تبدیل بزنید و برداشت بزنید

راه های چند برابر کردن درآمد خود از مجموعه سایت های Moon

      
                                       

 

در این پست راه کارهایی را خواهیم گفت که می توانید بر اساس این روشها درآمد خود از مجموعه سایت های Moon که در حال حاضر شامل 5 سایت می باشد را تا چند برابر افزایش دهید. این سایت ها عبارتند از سایت های Moon Bitcoin ، Moon Litecoin ، Moon Dogecoin ، Moon Dash ، Moon Cash. اما برای اینکه بتوانید از ظرفیت کامل این سایت ها بهره مند شوید چه کارهایی را باید انجام دهید.

همانطور که در پست های گذشته گفته بودیم، این مجموعه از سایت های دارای چندین نوع پاداش هستند که 3 نوع در همه این سایتها مشترک است و به طریق یکسان به شما تعلق بگیرد. این 3 نوع پاداش عبارت بودند از پاداش های:
  1. Daily Loyalty Bonus
  2. Referral Bonus
  3. Mystery Bonus

که به ترتیب عبارتند از پاداش وفاداری روزانه، پاداش زیرمجموعه ها و پاداش اسرار آمیز. حال می پردازیم به اینکه چگونه می توان از این پاداش ها حداکثر استفاده را برد.

Daily Loyalty Bonus یا پاداش وفاداری روزانه:

این پاداش همانطوری که از نامش پیداست به میزان وفاداری شما به این سایت بستگی دارد. در واقع این جایزه در صورتی به شما تعلق می گیرد که حداقل روزانه یک بار به این سایت مورد نظر سر بزنید و عمل Claim کردن را انجام دهید. بدین ترتیب هر روز که از انجام این کار بگذرد یک درصد به مبلغ جایزه شما افزوده می گردد. این یک درصد مربوط به مبلغی می شود که شما به هنگام Claim کردن در صفحه اصلی کاربری خود و بالای دکمه Claim خواهید دید. یعنی با هر بار کلیک کردن بر روی Claim به درآمد شما یک درصد این مبلغ اضافه خواهدشد. حال در صورتی که این روند را ادامه دهید و هر روز تنها یکبار هم که شده به سایت سر بزنید و Claim کنید، به ازای هر روز یک درصد دیگر به آن افزوده می گردد. به این ترتیب پس از 30 روز، 30 درصد و پس از 100 روز، به بالاترین ظرفیت خود یعنی %100 خواهد رسید که در واقع درآمد شما را دوبله خواهد کرد. این ها همه در شرایطی است که روند روزانه Claim کردن شما متوقف نشود. چون در صورتی که یک روز این کار را انجام ندهید، درصد شما صفر خواهد شد و باید کار را از ابتدا آغاز کنید. پس باید بطور منظم و هر روز به سایت سر بزنید که فکر نمیکنم تنها یکبار در روز کار چندان مشکلی باشد. خوب تا اینجای کار درآمد شما از این سایت به دو برابر افزایش یافت. حال می پردازیم به بقیه ماجرا و پاداش های دیگر.

Referral Bonus یا پاداش از زیر مجموعه ها:

یکی از راههای افزایش درآمد در سایت های Moon معرفی سایت به افراد دیگر است تا آنها از طریق لینک زیر مجموعه گیری شما عضو سایت شوند و بکار بپردازند. گرفتن رفرال دو مزیت داره. 1- شما به ازای هر بار کلیک کردن افراد زیر مجموعه شما، درصد مشخصی از این سایت ها کمیسیون دریافت می کنید. این میزان در 4 سایت از 5 سایت مجموعه Moon بیست و پنج درصد می باشد و در سایت Moon Bitcoin درصد کمیسیون %50 خواهد بود. 2- حال شما علاوه بر کمیسیونی که با Claim کردن هر کدام از رفرال های خود می گیرید، تعداد رفرال های شما بر میزان درآمد شما از Claim کردن های خودتان نیز تاثیر می گذارد. درآمد شما از هر Claim خودتان به ازای هر زیر مجموعه فعال به میزان یک درصد اضافه می گردد. زیر مجموعه فعال به زیر مجموعه ای گفته می شود که حداقل یکبار در 72 ساعت گذشته یا 3 روز گذشته، عمل Claim را انجام داده باشد. بدین ترتیب باز شما در صورتی که 100 زیرمجموعه فعال داشته باشید، درآمدتان از هر کلیکی که انجام می دهید، دوبله خواهد شد.

پس شما تا اینجای کار می بینید که با توجه به پاداشهایی که بالا مطرح شد، شما می توانید درآمد خود از هر کلیک خودتان را تا 3 برابر افزایش دهید.

Mystery Bonus یا پاداش اسرار آمیز:

این پاداش مشخص نیست که به چه شکلی به هر کلیک شما تعلق میگیرد و بیشتر اینطور به نظر میرسد که با هر بار Claim کردن شما درصدی بصورت اتفاقی به شما تعلق می گیرد که این درصد می تواند از یک تا صد درصد باشد. خود سایت نیز اطلاعاتی در این مورد ارائه نداده است و اسم این پاداش را پاداش اسرار آمیز گذاشته است. پس با این پاداش احتمال 4 برابر شدن دریافتی شما نیز وجود دارد.

در تصویر زیر شیوه تخصیص جوایز سایت مون بیت کوین را شاهد هستید:



جوایز و پاداش های سایتهای Moon

سایت CoinPot

سایت مون بیتکوین

سایت مون داگکوین

سایت مون دش

سایت مون لایتکوین

سایت مون کش

مجموعه سایت های Moon

کمیسیون از زیر مجموعه ها

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی